Thomas Rosenstand: Derfor skal du ikke sælge med ydmyghed Relaterede Brands udvikling igennem tiderne 07. apr. 2011 0 Mikael Johnsen: Brug videoklip med kundereferencer 24. maj 2011 0 Mikael Johnsen: Tre gode grunde til at bruge video 10. jun. 2011 0 Mike Michalowicz: Du skal skille dig ud 15. jun. 2011 0 Viral marketing: Tiger Woods kan gå på vandet 17. jul. 2011 0 Martin Thorborg: Gratis bliver viralt og giver bonus 10. aug. 2011 0 Martin Thorborg: Hvorfor er offline marketing mere værd? 19. aug. 2011 0 Viral marketing: Appelsiner leverer naturlig energi 05. sep. 2011 0 05. dec. 2011 0 0 Vil du dele videoen? Del den her: × 560x315 1280x720 853x480 640x360 Se flere videoer på Iværk-TV.dk. Thomas Rosenstand giver eksempler på, hvorfor nogle forretninger klarer sig bedre end andre ved bl.a. at kalde sig verdensberømte uden nødvendigvis at være det. Det gælder om ikke at være for ydmyg, når man vil sælge. Ord af: Casper Lohse 0 kommentarer Kommentarer For at kommentere skal du: logge ind / Oprette en profil