Martin Thorborg: Tænk på stordriftsfordelene Relaterede Brands udvikling igennem tiderne 07. apr. 2011 0 Mikael Johnsen: Brug videoklip med kundereferencer 24. maj 2011 0 Mikael Johnsen: Tre gode grunde til at bruge video 10. jun. 2011 0 Mike Michalowicz: Du skal skille dig ud 15. jun. 2011 0 Viral marketing: Tiger Woods kan gå på vandet 17. jul. 2011 0 Martin Thorborg: Gratis bliver viralt og giver bonus 10. aug. 2011 0 Martin Thorborg: Hvorfor er offline marketing mere værd? 19. aug. 2011 0 Viral marketing: Appelsiner leverer naturlig energi 05. sep. 2011 0 24. dec. 2011 0 0 Vil du dele videoen? Del den her: × 560x315 1280x720 853x480 640x360 Se flere videoer på Iværk-TV.dk. Martin Thorborg forklarer her, hvorfor det er vigtigt, at kunne sige nej, og i sidste ende gøre 80 % glade og sende de sidste 20 % over til konkurrenterne. Videoen blev publiceret på Thorborg.tv den 12. juli 2011. 0 kommentarer Kommentarer For at kommentere skal du: logge ind / Oprette en profil