Lars Grove Mortensen: Udbud og efterspørgsel Relaterede Martin Thorborg: Fordele ved nyhedsbreve 16. feb. 2011 1 Martin Thorborg: Det koster penge at tjene penge 11. mar. 2011 0 Martin Thorborg: Derfor skal du bruge Twitter 22. mar. 2011 0 Martin Thorborg: Sådan bruger jeg Facebook 27. mar. 2011 0 Brands udvikling igennem tiderne 07. apr. 2011 0 Sociale medier: Eksempler på succesfulde resultater 08. maj 2011 0 QR-koder: 21 fantastiske måder at bruge dem på 26. maj 2011 0 Christian Campbell: Derfor er autencitet et stærkt værktøj 30. maj 2011 0 14. mar. 2012 0 0 Vil du dele videoen? Del den her: × 560x315 1280x720 853x480 640x360 Se flere videoer på Iværk-TV.dk. Marketing-analytiker Lars Grove Mortensen giver her indblik i, hvordan man foretager en ordentlig markedsføringsanalyse, som både tager højde for udbud og efterspørgsel. Videoen blev første gang publiceret den 13. februar 2012. Lars Grove Mortensens personlige hjemmeside hedder Grove-mortensen.dk. 0 kommentarer Kommentarer For at kommentere skal du: logge ind / Oprette en profil