Lars Grove Mortensen: Sex - Verdens ældste reklame-virkemiddel Relaterede Brands udvikling igennem tiderne 07. apr. 2011 0 Mikael Johnsen: Brug videoklip med kundereferencer 24. maj 2011 0 Mikael Johnsen: Tre gode grunde til at bruge video 10. jun. 2011 0 Mike Michalowicz: Du skal skille dig ud 15. jun. 2011 0 Viral marketing: Tiger Woods kan gå på vandet 17. jul. 2011 0 Martin Thorborg: Gratis bliver viralt og giver bonus 10. aug. 2011 0 Martin Thorborg: Hvorfor er offline marketing mere værd? 19. aug. 2011 0 Viral marketing: Appelsiner leverer naturlig energi 05. sep. 2011 0 14. feb. 2012 0 0 Vil du dele videoen? Del den her: × 560x315 1280x720 853x480 640x360 Se flere videoer på Iværk-TV.dk. Marketing-analytiker Lars Grove Mortensen har denne gang taget luppen over det ældste reklame-virkemiddel, nemlig sex. Hvilken påvirkning har det på os? Ønsker du, at se den ucensurerede version, for at få det hele med? - Se den her! Videoen blev første gang publiceret den 11. februar 2012. Lars Grove Mortensens personlige hjemmeside hedder Grove-mortensen.dk. Hvad mener du om sex i reklamer - preller det af på dig - eller falder du i med begge ben? Del din holdning i kommentarfeltet herunder. 0 kommentarer Kommentarer For at kommentere skal du: logge ind / Oprette en profil