Lars Grove Mortensen: Logo-design og neuromarketing Relaterede Brands udvikling igennem tiderne 07. apr. 2011 0 Mikael Johnsen: Brug videoklip med kundereferencer 24. maj 2011 0 Mikael Johnsen: Tre gode grunde til at bruge video 10. jun. 2011 0 Mike Michalowicz: Du skal skille dig ud 15. jun. 2011 0 Viral marketing: Tiger Woods kan gå på vandet 17. jul. 2011 0 Martin Thorborg: Gratis bliver viralt og giver bonus 10. aug. 2011 0 Martin Thorborg: Hvorfor er offline marketing mere værd? 19. aug. 2011 0 Viral marketing: Appelsiner leverer naturlig energi 05. sep. 2011 0 24. nov. 2012 0 0 Vil du dele videoen? Del den her: × 560x315 1280x720 853x480 640x360 Se flere videoer på Iværk-TV.dk. Marketing-analytiker Lars Grove Mortensen fortæller, hvorfor det er vigtigt, at have neuromarketing i baghovedet, når man skaber logoer. Hør bl.a. om, hvorfor GAP måtte give deres gamle logo comeback. Videoen blev første gang publiceret den 26. oktober 2012. Lars Grove Mortensens Facebook-side hedder Marketing analytiker Lars Grove Mortensen. 0 kommentarer Kommentarer For at kommentere skal du: logge ind / Oprette en profil